Warning: session_start(): open(/home/autoli06/.system/tmp/sess_djasjltlp0qp4uu8ub7tulujg1, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /home/autoli06/autolight.com.ua/www/wp-content/themes/luxauto/functions.php on line 19
ксенон та біксенонові лінзи | Ксенон та полірування фар. Ремонт автоскла та нанопокриття
xenon

Ксенон, Біксенон

  • Встановлення в будь-яку модель авто
  • Якісні лінзи та лампи від виробника
  • Налаштування та корекція світла індивідуально під водія та автомобіль
  • "Ангельські очі" - світлодіодні лампи для тонкого стилю та безпеки авто
nano

Нано-покриття

  • Антиналипання бруду, комплексний захист скла
  • Відштовхування крапель дощу та снігу
  • Технології США "Aquapel" на основі нано-технологій мікроплівки на склі
  • Видалення мікро-подряпин на склі, формування міцного шару для захисту
light

Полірування фар

  • Відновлення стану фар нового автомобіля
  • Розбирання та збірка фар, усунення вологи
  • Усунення пожовтіння та потьмяніння пластику фар автомобіля
  • Шліфування скла чи пластику фар з видаленням розсіювачів світла
window

Ремонт автоскла

  • Заклеювання тріщин та сколів скла
  • Технології та матеріали США
  • Усунення всіх видів пошкоджень: від легких сколів до глибоких тріщин
  • Збереження герметичності скла, його прозорості під будь-яким кутом

Ксенон, Біксенон

Ксенон: за і проти!
Чи варто ставити газорозрядне світло в звичайні фари?
Сьогодні ксенонові і світлодіодні фари вважаються найбільш перспективними для автомобілів найближчого майбутнього. Така оптика краще освітлює дорогу, ніж звичайні “галогенки” і менше стомлює очі водія. Але якщо світлодіоди для забезпечення ближнього і дальнього світла використовувати ще дуже дорого (поки це залишається привілеєм моделей преміальних марок), то “ксенон” вже завоював популярність. Подібні лампи нескладно поставити навіть у фари бувалої малолітражки, благо відповідні комплекти для переробки штатної оптики пропонуються в будь-якому магазині запчастин всього за кілька сотень гривень. Залишивши осторонь правовий аспект такої модернізації, ми постаралися розібратися, чи є сенс в імплантації газорозрядного світла.
Проблеми вибору…
Конструкція звичайних галогенових і ксенонових ламп відрізняється кардинально. Якщо в першому випадку джерелом світла служить тонка вольфрамова нитка розжарення, то в другому – електрична дуга, яка горить в спеціальній колбі з кварцового скла між двох електродів в середовищі інертних газів з переважанням ксенону (звідси і назва подібних ламп). Приблизно так само працює свічка запалювання, тільки там іскра проскакує періодично.

І в цьому перша проблема нештатного “ксенону”. Бачили, які товсті дроти підходять до кожної свічки запалювання? Причина в тому, що вони працюють під гігантською напругою в 25 000 – 27 000 В. І саме стільки необхідно подати на газорозрядну лампу, щоб вона почала світити, а після горіння необхідно підтримувати. На це потрібно не менше 80 В. Зрозуміло, що типова автомобільна система електроустаткування, розрахована на 12 В, впоратися з таким завданням не може. Тому в комплекті поставки завжди є спеціальні пристрої – так звані “блоки розпалювання”. Але оскільки на відміну від оригінальних виробів вони зроблені, в основному, маловідомими китайськими підприємствами, то і проблем з якістю вистачає. Найбільш поширені з них – це сильні перешкоди, що заважають роботі установки, і банальна відмова – лампи починають блимати і незабаром взагалі перестають світити.
До речі, вибір “ксенону” непростий ще й тому, що продавці пропонують найрізноманітніші відтінки світла – від жовтого до блакитного та фіолетового. Це залежить від колірної температури лампи. Визначено, що оптимальна для очей людини величини – від 4300 К до 5500 К (приблизно відповідає денному світлу). Причому чим вище цей параметр, тим гірше фари освітлюють дорогу в дощ, туман чи сніг.

Але купити якісний комплект – це ще півсправи. Адже треба встановити його в фари і правильно їх відрегулювати, а це найчастіше не вдається зробити. І ось чому: сучасна автомобільна оптика – це вельми складний пристрій, створений із застосуванням комп’ютерного моделювання. Наприклад, нахил і розташування кожної секції рифленого відбивача розраховується індивідуально. Але інженери проектують їх в розрахунку на те, що джерело світла буде знаходитися в певній точці. Так воно і є у звичайних галогенових ламп (товщиною і довжиною нитки розжарювання в даному випадку можна знехтувати). Але у “ксенону” дуга значно ширша і об’ємніша, тому відбивач фактично перестає виконувати свою функцію – фокусувати світло. І замість правильно сформованого, з урахуванням вимог стандартів світлового пучка, ми отримуємо безформне яскраве полум’я, яке сліпить зустрічних водіїв і пішоходів.

Ситуація ускладнюється ще й тим, що виробники оригінальних газорозрядних ламп випускають їх під монтажний стандарт D2, в той час як у “галогенок” він зовсім інший (маркування починається на H). Не біда! Китайські фірми освоїли випуск гібридів – колба ксенонова, цоколь – галогеновий. Само собою, точність виготовлення передбачити складно, як і те, наскільки правильно цей виріб буде розміщуватися у фарі.
Трохи більше пощастило власникам автомобілів з прожекторними або “лінзованими” фарами. У них світловий потік формується спеціальної шторкою (вона відсікає зайву частину світла, щоб не сліпити зустрічних) і парою лінз (фокусує і розсіює). Така конструкція більш терпима до розташування джерела світла і в будь-якому випадку дає більш правильний пучок, але, як показує практика, і в даному випадку нештатний ксенон буде програвати “галогенці” з точки зору безпеки руху.
Бажаючим поставити собі на машину “біксенон”, тобто зробити газорозрядним як ближнє, так і дальнє світло, доведеться вирішити ще одну важливу задачу. Справа в тому, що для розпалювання газу потрібні зайві частки секунди, яких не вистачає, щоб при необхідності покліпати дальнім світлом.
Виробники ксенонових фар застосовують спеціальну шторку, яка в режимі ближнього світла відсікає частину світлового потоку, а коли потрібно дальнє світло, вона практично миттєво відсувається вбік за допомогою електромагнітного приводу. Рідше зустрічаються конструкції з рухомою колбою: дальнє світло включається її переміщенням всередині фари. Але такими виробами машини, як правило, оснащуються серійно, на конвеєрі, а на прилавки магазинів частіше потрапляють установочні комплекти, позбавлені цих важливих пристосувань.
Часто доводиться чути – мовляв, я поставив собі нештатний ксенон, відрегулював фари і значить я нікого не сліплю. Це помилка – для правильного функціонування газорозрядних фар необхідні ще два допоміжних пристосування (за кордоном їх наявність вимагають стандарти безпеки). Перше – автоматичний коректор, який буде регулювати висоту світла фар при проїзді нерівностей і зміні положення кузова щодо дороги (наприклад, при завантаженні машини). Друге – омивач, очищающий оптику від пилу і бруду. І якщо додати ці речі до ціни комплекту нормального “ксенону”, та ще й вартість їх установки, то підсумкова сума буде не набагато менше, ніж у газорозрядної оптики, замовленої прямо із заводу при покупці машини. Так чи варто в такому випадку економити, наражаючи на небезпеку оточуючих?

Отже, зробимо висновки з вище написаного – ксенон і біксенон дає набагато ширший і вищий пучок світлового потоку це +, але мінусом є засліплення водіїв зустрічних авто. Найбільш кращим і наближеним до ідеалу є встановлення ксенону + біксенонової лінзи , а вирішувати Вам, тому що правильне і чітке світло це 80 % безпечної їзди, безпеки водія і пасажирів!

 

IMG_5308 IMG_5323 IMG_5324 IMG_5326 IMG_5327